Komunikat SUPOBER ws. świadczenia usług w trakcie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego 

Szanowni Państwo,
W związku z obecną sytuacją w naszym kraju, wdrażamy działania zwiększające bezpieczeństwo w trakcie trwania okresu epidemicznego zgodnie z wprowadzonymi rozporządzeniami oraz z zachowaniem należytej ostrożności. Podejmujemy działania konieczne do tego, aby ograniczyć nasze bezpośrednie kontakty do niezbędnego minimum, obejmie to także część wizyt naszych serwisantów w obiektach. Będziemy stosować się do obowiązujących w Państwa obiektach zasad i procedur ale także na drodze wzajemnych ustaleń chcemy uzgodnić zasady poruszania się tak, aby zapewnić maksymalną ochronę dla Państwa i naszych pracowników.

Na bieżąco śledzimy sytuację i w razie potrzeby będziemy gotowi na podjęcie decyzji adekwatnych do zaleceń organów państwowych, w szczególności instytucji ochrony zdrowia, a także uwzględnienie wszelkich zmian wprowadzanych w Państwa obiektach.

Sklep / serwis gaśnic – ul. Kapelanka 11 oraz Biuro ul. Kosocicka 93b
1. Od Poniedziałku 16 marca (do odwołania) nasze drzwi pozostaną zamknięte w celu ograniczenia ruchu na terenie naszego sklepu / biura. Chcemy w ten sposób chcemy zapewnić dodatkową ochronę. Pracujemy i będziemy Państwa obsługiwać ale prosimy o pukanie do drzwi lub kontakt się telefoniczny:
Sklep: tel. 728-825-020 e-mail: handlowy@supober.pl  
Serwis gaśnic: tel. 606-853-206 e-mail: logistyka@supober.pl 
Serwis systemów ppoż.: tel. 509-337-653 email: serwis@supober.pl  
Instalacje ppoż. / obsługa inwestycji: tel. 606-782-899, email: techniczny@supober.pl  
Sprawy administracyjne / inne: tel. 606-782-892 lub 12 269-21-60 e-mail: biuro@supober.pl 

2.  Nasze maile firmowe są obsługiwane w godzinach 8-16 i będziemy odpowiadać na bieżąco.
3. Płatności będziemy przyjmować tylko kartami płatniczymi oraz dla naszych stałych klientów będzie udostępniona płatność z odroczonym terminem.
4. Wszystkie szkolenia przeciwpożarowe oraz próbne ewakuacje zostały odwołane, a nowe terminy będziemy wspólnie ustalać.
5. Rozpoczęte prace instalacyjne na budowach będą kontynuowane, pod warunkiem że nie zostaną wprowadzone dodatkowe ograniczenia nałożone przez Państwowe instytucje.
6. Prosimy o zgłaszanie się tylko w przypadku spraw pilnych związanych z obsługą funkcjonujących obiektów lub obiektów w trakcie modernizacji, budowy, odbioru itp.
7. Drobne sprawy eksploatacyjne np. przegląd gaśnicy samochodowej prosimy odłożyć na inny termin, kiedy sytuacja się unormuje.


Mobilny serwis gaśnic oraz instalacji przeciwpożarowych
1. W obecnej sytuacji rezygnujemy z wykonywania zleceń w obiektach o szczególnym zagrożeniu np. wytypowane przez oficjalne komunikaty rządowe oraz w obiektach, w których podczas świadczenia usługi jesteśmy narażeni na kontakty z wieloma osobami jednocześnie m.in.: centra handlowe, duże sklepy czy obiekty biurowe itp.
2. Chcemy ograniczyć się do świadczenia usług w obiektach, w których obowiązują odpowiednie procedury, są czasowo zamknięte dla osób odwiedzających/przebywających oraz przede wszystkim, w których nie będzie przebywało wiele osób na ograniczonych powierzchniach.
3. Prosimy o ustalanie szczegółów świadczenia usług z naszymi koordynatorami prac serwisowych.
4. Prosimy o przekazywanie informacji o bieżącej sytuacji w Państwa obiektach w szczególności jeśli Państwa pracownicy lub osoby mogące przebywać w Państwa obiektach, przebywały w ostatnich 14 dniach w krajach objętych pandemią lub miały bezpośredni kontakt z obywatelami tych krajów.
5. Wszystkie firmy posiadające umowę na świadczenie usługi: telefon alarmowy, chcemy zapewnić, że numer pozostaje aktywny a wszelkie zgłoszenia będziemy starali się rozwiązywać poprzez rozmowę telefoniczną.
6. W sytuacjach krytycznych istnieje możliwość przyjazdu naszych serwisantów do Państwa obiektu, z zachowaniem ustalonych czasów reakcji – jednak bardzo prosimy o szczególną rozwagę oraz ewentualne przekazanie aktualnej sytuacji w obiekcie, tak abyśmy mogli zapewnić naszym serwisantom pełne bezpieczeństwo w trakcie prac. Prosimy, jeśli to możliwe, aby próbować rozwiązywać problemy telefonicznie.
7. Staramy się, aby nasi pracownicy na bieżąco byli wyposażeni w środki dezynfekujące oraz ochronne, ale szczególnie w tym okresie prosimy o udostępnianie naszym pracownikom dostępu do bieżącej wody i mydła.

 

Bez względu na chęć świadczenia usług w tym trudnym czasie, informujemy iż nasi pracownicy otrzymali zezwolenie na odmowę wykonania usługi jeśli uznają że sytuacja zagraża ich bezpieczeństwu. W takim przypadku, zaproponujemy alternatywne rozwiązanie lub ustalimy inny termin, który zapewni bezpieczną realizację usług.

Zwracamy się także z apelem do wszystkich, aby nie bagatelizować ostrzeżeń dotyczących przebywania w pomieszczeniach / budynkach z innymi osobami. Pilnujmy zasad higieny osobistej, stosowania środków dezynfekujących, unikajmy kontaktu dłoni z twarzą oraz zachowujmy odpowiednią odległość między nami (bezpiecznie ok. 2 m) - dbajmy o siebie nawzajem.


Dziękujemy bardzo za uwagę i prosimy o wyrozumiałość.


W razie uwag lub wątpliwości proszę o kontakt bezpośredni.
Tel. 608-377-690 / 602-374-014 lub email: jpierog@supober.pl / bernard@supober.pl  

Z wyrazami szacunku,
Bernard Pieróg
Jakub Pieróg